همه چيز در باره نيمار برزيلي






نيمار

نیمار و نامزدش
 

همه چیز درباره نیمار برزیلی به همراه زندگینامه و عکس نامزدهای مختلفش

نیمار بازیکن جوان برزیلی تیم فوتبال بارسلونا با وجود سن بسیار کم (22سال) با بسیاری دختران که اکثر آنها برزیلی بودند رابطه داشته و بهم زده او از این رابطه های نچندان جدی یک بچه هم دارد.

آخرین نامزد نیمار که با او به بارسلون اسپانیا آمد برونا ماریکیزیو بود که اوایل سال 2014 رابطه اش با نیمار به پایان رسید و به برزیل بازگشت. نامزد نیمار برونای 18 ساله بازیگر است.

عکسهای نیمار و نامزد جدیدش+بیوگرافی

عکس نیمار به همراه نامزدش برونا بازیگر برزیلی قبل از جدایی نیمار متولد 1992 میلادی یا 1371 هجری شمسی است .نیمار در سال 1992، به همراه خانواده‌اش به سائو ویسنته، جایی که او شروع از بازی برای جوانان سمت سانستوس پرتغالی نقل مکان کرد. سپس، در سال 2003، آنها به سانتوس نقل مکان کردند جایی که نیمار به تیم سانتوس پیوست.  او در سطح جوانان به موفقیت رسید تا در سن 15 سالگی، نیمار درآمد 10،000 رئال(واحد پول برزیل) در هر ماه و در 16 سالگی، 25،000 رئال در ماه. در 17سالگی ، او یک قرارداد با تیم اول سانتوس امضا کرد.

عکس نیمار در کنار خواهرش که همیشه از او حمایت کرده است

 

نیمار داسیلوا در 3 ژوئیه 2013 با قراردادی به ارزش 57 میلیون یورو و مدت 5 فصل رسماً به بارسلونا پیوست. رقم فسخ قرارداد او 190 میلیون یورو اعلام شد. نیمار پس از گذراندن تست های پزشکی تحت عمل لوزه قرار گرفت و این در حالی بود که گفته میشد این بازیکن دچار ضعف جسمانی و به کم خونی و سوء تغذیه مبتلاست از این رو تمرینات ویژه علاوه بر برنامه ی تغذیه ی خاص برای وی در نظر گرفته شده.

نیمار در مسابقات پیش-فصل در اغلب مسابقات به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد. در مطلب قبلی پاتوق 2000 لیستی از دخترانی که نیمار با انها بهم زده تهیه کرده بودیم که بخاطر مسدود شدن سرور های سایت در آلمان آن مطالب در دسترس نیست.

پسر نیمار برزیلی

نیمار با مادر پسر خود فقط چند ماه رابطه داشت و سپس از او جدا شد. نیمار رابطه خوبی با فرزندش دارد.

عکس نیمار و پسرش به همراه عکس لیونل مسی و فرزندش

رابطه نیمار با دخترها

نیمار بعد از جدایی از نامزدش برونا رابطه خیلی جدی را شروع نکرده و رسانه ها هر چند روز عکس او را با دختری شکار می کنند و از رابطه جدید نیمار سخن می گویند.

پی نوشت: “نیمار”، ستاره برزیل و بارسلونا پس از جدایی از “برونا”، حالا قبل از جام جهانی 2014 با “گابریلا لنزی” آشنا شده است. او متولد سائو پائولو و یک مدل برزیلی است.

نیمار و نامزد جدیدش گابریلا لنزی    neymar and gabriella lenzi

نیمار و نامزدش 2014

kdlhv   نیمار

نامزد جدید نیمار

مدل برزیلی gabriella lenzi نامزد جدید نیمار داسیلوا

دوست دختر نیمار 2014



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:,ساعت 21:54 توسط طاها|



      قالب ساز آنلاین